Problematice zlepšování procesů se věnujeme již téměř 20 let. V naší dlouholeté praxi se nám podařilo zrychlit, zjednodušit, zefektivnit, automatizovat a zkvalitnit mnoho podnikových procesů. Osvojili jsme si řadu praktických i metodických přístupů, jak procesy mapovat, měřit, vyhodnocovat a zlepšovat. Témata v procesním řízení se neustále vyvíjí a mění, procesy však stále zůstávají v popředí zájmu managementu.
Zkušený tým, racionální metodika, moderní technologie, znalost odvětví a zvládnuté postupy tvoří ucelený servis pro zlepšování procesů. Řada našich významných klientů kombinuje vlastní interní zdroje s kapacitami našich procesních analytiků, konzultantů a projektových vedoucích.
Jednou z oblastí, kde vždy dosahujeme zlepšení je úspora manuálních činností. Omezujeme činnosti bez přidané hodnoty, zjednodušujeme procesy a automatizujeme aktivity, které není nutné realizovat manuálně. Lidé mohou své kapacity věnovat práci s přidanou hodnotou. Náš tým je schopen zvládnout proces analyzovat, připravit návrh zlepšení a zrealizovat jeho implementaci. Pro digitalizaci procesů využíváme BPM (business process management) platformy, které umožňují rychle vytvářet a integrovat procesní aplikace.
Nejsme pouze technokrati. Víme, že za procesy stojí lidé. Vždy existuje potenciál procesy zlepšovat. Lidé, kteří jsou za procesy zodpovědní přináší do procesů řadu nápadů a podnětů. Součástí řízení procesů by podle nás měl být i program zlepšování, který podporuje inovační iniciativy zaměstnanců. Pracujeme s těmito náměty a rozvíjíme je zevnitř organizace, podporujeme schopnost procesy inovovat kontinuálně.